פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש: להקת הייפ קרו ואושיית הטיקטוק אייל לוי.



כ-500 בני נוער מרחבי העיר השתתפו אמש (ראשון) באירוע פתיחת הקיץ בעיר שנערך באמפי פארק ברנקו וייס, בהשתתפות להקת הייפ קרו והאמן ואושיית הטיקטוק אייל לוי.

האירוע, שהתקיים ביוזמת אגף תרבות, אירועים וספורט בשיתוף מחלקת הנוער, פתח את אירועי הקיץ בעיר באווירה חגיגית לבני הנוער.

המשנה לראש העיר וממונה על האירועים והתרבות, משה שטרית, ציין כי במהלך הקיץ יתקיימו בעיר פסטיבל הבירה, מופע סוף הקיץ ומגוון פעילויות נוספות, לצד מתחמי פנאי ואטרקציות עירוניות המונגשות לתושבים.

האירוע מהווה את פתיחת סדרת אירועי הקיץ שיתקיימו ברחבי העיר במהלך החודשים הקרובים.

הערב (שני) יתקיים באמפי הפארק ברנקו וייס מופע נוסף במסגרת אירועי הקיץ לבני הנוער - מסיבת גיוס בהשתתפות מור רביעי ואבי אבורומי.

צילום: יעקב לדרמן

פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש.jpe
פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש
פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש .jpe
פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש .jpe
פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש .jpe
פתיחת אירועי הקיץ בבית שמש .jpe