מרכז חדש להתפתחות הילד נחנך ברמה ד'
שלוחה חדשה של מרכז "קשת" - המרכז העירוני לגיל הרך, נחנכה הבוקר במתנ"ס דורות שברמה ד'. השלוחה הוקמה במטרה להנגיש שירותי התפתחות הילד למשפחות המתגוררות בשכונה ובסביבתה.
המרכז יעניק מגוון טיפולים ומענים פרא-רפואיים לגיל הרך, באמצעות צוותים מקצועיים ובשיתוף רשת המרכזים הקהילתיים ותוכנית 360 הלאומית לילדים ונוער.
בטקס חנוכת השלוחה השתתפו ראש העיר שמואל גרינברג, סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת רשת המרכזים הקהילתיים חנוך דרנגר, סגן ראש העיר וממונה תחום הגיל הרך ותוכנית 360 ישראל סילברסטיין, הנהלת הרשת ואנשי מקצוע.
ראש העיר, שמואל גרינברג: "פתיחת השלוחה החדשה של מרכז 'קשת' ברמה ד' היא חלק מהמחויבות שלנו להעניק לתושבי השכונות החדשות שירותים איכותיים ונגישים קרוב לבית. נמשיך להשקיע בחינוך, ברווחה ובבריאות הילד כדי להבטיח לכל ילד בבית שמש את המענה הטוב ביותר כבר מגיל צעיר".
סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המרכזים הקהילתיים, חנוך דרנגר, ציין: "רשת המרכזים הקהילתיים חרטה על דגלה להוות עוגן חברתי וחינוכי בכל חלקי העיר. חנוכת מרכז 'קשת' במתנ"ס דורות מוכיחה כי המתנ"ס השכונתי אינו רק מקום לפעילות פנאי, אלא מרכז קהילתי אינטגרלי המעניק מענה מקצועי, נגיש ומקיף לצרכים החיוניים ביותר של המשפחה קרוב לבית".
סגן ראש העיר וממונה תוכנית 360, ישראל סילברסטיין, הוסיף: "הנגשת הטיפולים והמענים להתפתחות הילד בתוך השכונה היא אבן דרך משמעותית. השותפות עם תוכנית 360 מאפשרת לנו לאתר את הצרכים בשטח ולייצר מעטפת תמיכה מוקדמת ומדויקת, המונעת פערים עתידיים ומעניקה לכל ילד את הכלים להם הוא זקוק".
בסיום הטקס סיירו המשתתפים במרכז החדש והתרשמו מהיערכות הצוותים לקראת תחילת הפעילות.