בית שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער


מאות בני נוער השתתפו ביום שני השבוע במסיבת הגיוס העירונית שהתקיימה באמפי פארק ברנקו וייס וחתמה את אירועי פתיחת הקיץ לבני הנוער בעיר.  

האירוע אמש הוקדש לבוגרי י"ב העומדים בפני גיוס לשירות משמעותי בצה"ל. במהלך הערב נהנו המשתתפים מהופעות של מור רביעי, שאירחה את אבי אבורומי למופע משותף, כאשר את הערב פתח יובל אבידן.

במהלך האירוע נערך גם טקס הוקרה למתגייסים, במסגרתו הוענק להם שי כאות הערכה לקראת יציאתם לדרך החדשה.

ראש העיר שמואל גרינברג בירך את בני הנוער ואמר: "אני רוצה לברך את כל בני הנוער שסיימו עכשיו י"ב ויוצאים לקראת הגיוס. הקב"ה ישמור עליכם, ועל חיילינו וירפא את הפצועים, ובעזרת ה' נדע שלום ושקט ונשמע רק בשורות טובות. הכנו עבורכם קיץ מלא בהופעות".

המשנה לראש העיר וממונה תרבות וספורט, משה שטרית, אמר: "פתיחת הקיץ וההוקרה למתגייסים באותו ערב מבטאות את הערכים שאנחנו מבקשים להנחיל לבני הנוער שלנו - שמחה, אחריות, נתינה ואהבת הארץ. אנחנו גאים בדור הצעיר של בית שמש ומאחלים למתגייסים הצלחה רבה ושירות משמעותי".

מנהל מחלקת הנוער, יוסי גמליאל, הוסיף: "בני הנוער של בית שמש ראויים לקיץ איכותי, עשיר ומהנה. השקענו בבניית תוכנית מגוונת שתשלב תרבות, פנאי, פעילויות שטח ותוכן ערכי, כדי שכל נער ונערה יוכלו למצוא את המקום שלהם במהלך החופש. למתגייסים אנחנו מאחלים הצלחה גדולה ומודים להם על הבחירה לצאת לשירות משמעותי".

את שני מופעי פתיחת הקיץ הפיקו באגף תרבות, אירועים וספורט יחד עם מחלקת הנוער בעיריית בית שמש. במהלך הקיץ צפויים להתקיים אירועים, הופעות ופעילויות נוספות לבני הנוער ברחבי העיר.

שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער.jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe
שמש פתחה את הקיץ במסיבת גיוס לבני הנוער .jpe